четвер, 28 березня 2013 р.

На Донеччині презентували інформаційно - освітній проект «Мій сімейний лікар»

Джерело: Донецька ОДА

Сьогодні заступник голови - начальник головного управління охорони здоров'я Донецької облдержадміністрації Олена ПЕТРЯЄВА провела прес-конференцію, на якій було презентовано спільний інформаційно - освітній проект головного управління охорони здоров'я та управління інформаційної політики та у справах преси Донецької облдержадміністрації «Мій сімейний лікар».

У прес-конференції також взяла участь заступник начальника відділу реформування охорони здоров'я та забезпечення лікарськими засобами Олена ОКУНЄВА.

Відкриваючи прес-конференцію, Олена ПЕТРЯЄВА зазначила, що даний проект спрямований на тісне співробітництво між засобами масової інформації та головним управлінням охорони здоров'я. Основною метою є моніторинг центрів первинної медико-санітарної допомоги, виявлення недоліків і позитивних моментів у роботі кожного з центрів.

Так, на 8 квітня 2013 запланований старт інформаційно - освітнього проекту. Щотижнево, протягом 36 тижнів, представники засобів масової інформації зможуть проводити моніторинг роботи центрів первинної медико-санітарної допомоги.

Після цього, використовуючи запропоновані критерії оцінки роботи центрів, представники ЗМІ можуть направляти свої матеріали в головне управління охорони здоров'я для аналізу та усунення тих недоліків, які виникають у ході реформування.

«Ми запрошуємо вас брати участь в цій громадській експертизі. Тільки спільними зусиллями ми зможемо виявити, де порушується взаємозв’язок і що не спрацьовує у ході реформування», - резюмувала Олена ПЕТРЯЄВА.

Немає коментарів: