вівторок, 7 лютого 2012 р.

Знайдено ініціаторів медреформи у Донецькій області

Джерело: постійна комісія з питань охорони здоров’я, сім`ї, материнства та дитинства Громадської ради при ДонОДА 


Шановні колеги!


На офіційному сайті Верховної Ради України доступний проект Закону про внесення змін до ЗУ "Про порядок проведення реформування системи охорони здоров'я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та м. Києві" (щодо виключення Донецької області з переліку суб'єктів реформування) № 9218 від 26.09.2011 р. 

Комітет ВР України з питань охорони здоров’я, визначаючи своє заперечення його прийняттю зазначив, що включення Донецької області до переліку регіонів, на які розповсюджується ЗУ "Про порядок проведення реформування системи охорони здоров'я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та м. Києві" “було ініційовано місцевою владою у встановленому законодавством порядку”. 

В зв’язку з цим, Громадською радою були направлені відповідні запити до Донецької ОДА та Комітету ВР України з питань охорони здоров’я щоб отримати офіційну документальну публічну інформацію. З отриманої відповіді від Головного управління охорони здоров’я ДонОДА випливає, що до Донецької обласної ради звернувся Міністр охорони здоров’я України (на той час Митник З.М.) з пропозицією розглянути на обласній раді включення Донецької області до регіонів, де буде проведена «реформа». У відповідь була дана згода на реалізацію на території Донецької області пілотного проекту з реформування системи охорони здоров’я. 
Таким чином, обласна рада і є ініціатором включення Донецької області до переліку пілотних регіонів. 

Повний текст відповіді від ГУОЗ ДонОДА, пропозиція МОЗ і відповідь Донецької обласної ради:
Відповідь на запит від ГУОЗ 1_2012


Примітка: відповідь від Комітету ВР України з питань охорони здоров’я поки не отримана.

Немає коментарів: